Ammmattiosasto 1:n jäsenet Linnanmäelle etuhintaan

7.3.2024

Ammattiosasto tarjoaa jäsenilleen Linnanmäki rannekkeita kesäkaudella 2024  40€/kpl
Linnanmäki avaa ovensa 26.4.

Rannekkeita voi tilata max 4 ranneketta per jäsen.

Ranneke soveltuu kaiken pituisille ja ikäisille huvittelijoille. Rannekkeella pääsee huvipuistolaitteisiin pituus- ja turvarajoituksia noudattaen. .Ranneke on voimassa yhden huvittelupäivän ajan aikavälillä 26.4.-1.9. ja 5.- 20.10.2024 eli PDF-lahjakorttia ei voi lunastaa rannekkeeksi Linnanmäen iik!week:n aikana syyskuussa.

Ranneke aktivoituu ensimmäisen laitekäynnin yhteydessä. Ranneke on henkilökohtainen ja vain ehjä, ranteeseen kiinnitetty ranneke kelpaa pääsylipuksi laitteisiin. Käyttämättä jääneitä rannekkeita ei lunasteta takaisin.

Tilaukset tehdään alla olevaan lomakkeeseen:  tilattavissa 1.4.2024-31.5.2024

Täytä alla olevaan lomakkeeseen nimesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi sekä haluamasi rannekeiden määrä (max.4). Rannekkeet tulee maksaa ammattiosaston tilille 31.5.2024 mennessä.

Tilaajan oltava ammattiosasto 1 jäsen

Saaja: Helsingin leipomotyöntekijäin ammattiosasto
Tilinumero: FI20 5541 2810 0011 81
viestikentään  lintsi2024 sekä tilaajan nimi   ( lintsi2024 Kalle Tilaaja )

Lunastaaksesi rannekkeet, sinulla täytyy olla toimiva sähköposti, sillä liput lähetetään PDF muodossa sähköpostiisi . PDF-liput vaihdetaan Rannekkeisiin Linnanmäen lipunmyynnissä.

Rannekeiden määrä